Taciņas iestaigāšana meklētājā

Viena no metodēm Googles pozīcijas palielināšanai ir meklēt Googlē ar dažādiem atslēgas vārdiem saites uz saviem rakstiem. Izmēģināt dažādu vārdu kombinācijas. Lai tas dotu kādu efektu, vēlams uzstādīt uz sava datora vairākus mazlietojamus interneta pārlūkus, kuri ikdienā stāv dīkā. Visvieglāk savus rakstus ir atrast tajā pārlūkā, kurā blogs ir piesaistīts Google kontam, taču šo atrašanas vieglumu nevajadzētu uztvert kā labu reitingu, jo citos pārlūkos reitings būs zemāks. Google piemīt savs analizators, kurš piedāvā pirmajās meklētāja pozīcijās rakstus par tiem tematiem, kas tev vairāk interesē. Kas iepriekš vairāk meklēts, tas vairāk nāk meklētājā. Tas var radīt ilūziju, ka blogs ir ļoti labi atrodams.
Veram vaļā reti atvērtu pārlūku, rakstam atslēgas vārdus un meklējam savus rakstus. Kad raksts atrasts, spiežam uz saiti un "lasam savu rakstu". Veram vaļā citu interneta pārlūku un meklējam ar atslēgas vārdiem tur savu blogu. Tur vairs tas tik viegli neizdosies. Taču pamazām taciņu iestaigājot, savu blogu būs arvien vieglāk atrast. Atrodot savus rakstus arvien jaunos interneta pārlūkos un ar dažādiem atslēgas vārdiem, raksti ieņems arvien labākas pozīcijas meklētājā.
Sameklējot sava bloga rakstus pārlūkā Google Chrome, kur mums ir savs Google plus konts, atrast rakstu ir viegli, bet šie apmeklējumi un atslēgas vārdi neparādās statistikā. Taču arī meklējot savus rakstus ar šo pārlūku, no tā ir kāds labums. Ja rakstu atrast ir viegli, tas nozīmē, ka tās ir iespējas šim rakstam pamazām nokļūt šajās pozīcijās. Bet tad, ja arī ar šo savu konta pārlūku neizdodas atrast savus rakstus vai savas fotogrāfijas, tā ir zīme, ka arī citur tas neizdosies un raksts būs slikti apmeklēts.
Šo pašu meklēšanu var veikt arī Bing un Yahoo meklētājā. Savus blogus es tur varu atrast tikai pēc pusgada darbošanās. Ir izdevies atrast labas pozīcijas šajos meklētājos. Tomēr apmeklētāju plūsma no tiem nenāk. Latvijā šie meklētāji nav populāri. Tādēļ uz reitingu tur nav īpaši vērts paļauties, ja blogs ir latviešu valodā. Tam var būt lielāka nozīme, ja bloga saturs ir angļu valodā.